Esteu aquí

Comissió de Coordinació

Objecte

 

1.- La Comissió de Coordinació  és l’òrgan col·legiat,  per tal que els regidors-delegats puguin coordinar la seva actuació i informar de la tasca executiva de les seves regidories.

 

2.- Aquesta comissió s’estableix sense perjudici de les competències que li corresponen al Ple de l’Ajuntament en matèria de control dels òrgans que ostenten delegacions.

 

Composició i funcionament

 

1.- La Comissió de Coordinació es composarà de la totalitat dels regidors que ostentin delegacions.

 

2.- La Comissió de Coordinació es reunirà el segon i el quart dilluns de cada mes, que no sigui festiu. Es celebraran a les 19:30 hores a la sala de reunions de l’Ajuntament, prèvia convocatòria a l’efecte. La periodicitat assenyalada podrà modificar-se a criteri de l’alcaldia, a la que es faculta, quan la convocatòria coincideixi amb períodes vacacionals, avançar-la o endarrerir-la en funció d’obtenir una millor gestió en els assumptes municipals.

 

3.- Presideix la Comissió de Coordinació l’alcalde de la Corporació, i en el seu cas, tinent d’alcalde que correspongui, en els supòsits que hagi de substituir a l’Alcalde, per absència, malaltia o en cas de vacant.

 

Membres de la Comissió de Coordinació

 

La Comissió de Coordinació està presidida per l’alcalde, Xavier Royo Franch, i integrada pels següents membres:

 

Irene Negre i Estorach.

Josep Franch i Pellisé.

Annabel Blanch Gonzalvo

José Caballé i Estorach.

Berta Royo i Cervera.

 

Competències.

 

1.- La Comissió de Coordinació podrà emetre Dictamen o recomanació sobre els diferents assumptes que li siguin sotmesos. En cap cas, però, no podrà prendre resolucions executives a cap efecte.

 

2.- La Comissió de Coordinació nomenarà un secretari/a d’entre els treballadors municipals, que aixecaran les actes de la Comissió. Els Dictàmens i observacions de la Comissió s’incorporaran a l’expedient administratiu de l’assumpte corresponent.

 

3.- A les sessions de la Comissió de Coordinació tan sols podran assistir-hi els seus membres. Les altres persones, regidors, personal municipal, o experts externs a l’Ajuntament, només podran assistir-hi quan siguin expressament requerits per la Comissió.